کاشت مو برای پیشانی بلندان

کاشت مو برای افراد با پیشانی بلند


کاشت مو برای افراد با پیشانی بلند به این صورت است که فولیکول مو را از یک ناحیه به خط مو پیوند می دهند تا پیشانی فردی که بلند است، کوتاه تر شود. البته، این روش باعث می شود که ظاهر فرد به حالت نرمال تبدیل شود.
بسیاری از افراد، وقتی اسم کاشت را در بهترین کلینیک کاشت مو می شنوند تصور می‌کنند که فرد، دچار ریزش مو شده و می خواهد برای جایگزین کردن موهای خود از این روش استفاده کند؛ اما این تنها دلیل نبوده و بسیاری از افراد، مادرزادی پیشانی بلندی دارند که این روش به آن ها کمک می کند تا زیبایی چهره خود را چندین برابر کنند.

علل داشتن پیشانی بلند در اطراف
علت داشتن پیشانی بسیار بلند در افراد

علت داشتن پیشانی بلند در افراد

اینکه افراد پیشانی ناندرتال یا بلند دارند، تحت تاثیر عوامل بسیار زیادی است که در ادامه به همه آن ها اشاره خواهیم کرد.

  • استخوان یا هورمون ها

هورمون های مردانه باعث می شوند که استخوان جلوی پیشانی فرد، برجسته دیده شده یا اصطلاحا شیب دار به نظر برسد. در اوایل کودکی، این موضوع کاملا عادی بوده و بسیاری از افراد حتی متوجه آن نمی شوند؛ اما هرچقدر سن فرد افزایش پیدا می کند، پیشانی، حالت قوس دار پیدا کرده و افراد سعی می کنند که با پیگیری و مراجعه به پزشک آن را درمان کنند.

  • مادرزادی

پیشانی بزرگ ممکن است از یکی از اعضای خانواده به ارث رسیده باشد و افراد از بدو تولد آن را داشته باشند؛ اما همانطور که در مطالب قبل به آن اشاره شد، هنگام کودکی، پیشانی بلند او مشخص نمی شود.

  • ریزش مو

ریزش مو دلایل بسیاری دارد که یکی از معمول ترین آن ها، افزایش سن است. فرد با بالا رفتن سن خود، متوجه ریزش شدید مو، مخصوصا در قسمت جلوی سر خود خواهد بود که در نهایت به بلند شدن پیشانی ختم می شود. حتی مصرف بعضی از داروها، منجر به ریزش مو شده و بیشتر از قسمت های شقیقه شروع می شود. بعضی از اوقات، فرد دچار کمبود ویتامین شده و با رعایت نکردن رژیم غذایی خود، دچار این عارضه می شود و در نهایت به سراغ رفع ریزش مو میرود .

روش های اصلاح اندازه پیشانی

برای برطرف کردن مشکل پیشانی بلند به جز کاشت مو برای افراد با پیشانی بلند ، روش هایی وجود دارد که روش معمول آن را در ادامه توضیح می دهیم. پس تا انتهای مطالب با ما همراه باشید.

  • تریپل تراپی

افرادی که دچار ریزش مو شده اند و یکی از دلایل ریزش آن ها ژنتیک است، می توانند از این روش استفاده کنند. زیرا، وقتی کف سر را کامبینیشن تراپی می کنند، موهای فرد در حالت ضخیم تری رشد کرده و قطر تار موهای او بیشتر خواهد شد.

  • تغییر مدل مو

مدل مو تاثیر بسیار زیادی در چهره شما دارد. برای پنهان کردن پیشانی بلند خود می توانید از مدل های متفاوتی استفاده کنید؛ به عنوان مثال، مدل کلاسیک به شما کمک می کند که به موهای خود حالت داده و با اضافه کردن فر به آن ها، خطای دید ایجاد کنید. مدل موی چتری که انواع مختلفی دارد می تواند به شما کمک کند با ایجاد زاویه مناسبی در صورت، کاری کنید پیشانی شما کوتاه تر به نظر برسد.
در مدل لیر بلند، فرهای مو چند جهتی می شود به طوری که تمام توجه را از پیشانی برداشته و به قسمت پایین موها جلب می کند. اتفاقاً این مدل، امروزه، کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده و بیشتر خانم ها ترجیح می دهند که از این مدل استفاده کنند.

  • جراحی پیشانی

برای جراحی کردن و کاشت مو برای افراد با پیشانی بلند ، بیمار را به صورت عمومی بیهوش می کنند یا در قسمتی که می خواهند جراحی انجام شود، بی حسی موضعی صورت می گیرد. جراحی شامل مراحلی است که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.
مرحله اول، به این صورت است که ابتدا، انتهای تار های مو را طوری برش می زنند که فولیکول ها  در آن ناحیه هیچ آسیبی نبیند.
مرحله دوم، جراح پوست، امتداد نواحی ای که از قبل علامت گذاری کرده را برش می زند و آن را به قسمت دیگر پیوند می زند تا فاصله بین ابروها و خط رویش کاهش پیدا کند.

  • کاشت مو در کلینیک تخصصی

کاشت مو در کلینیک دیناز در واقع از بی عارضه ترین روش های پیوند مو محسوب می شود که تیم تخصصی ما تمام تلاش خود را  می کند تا بهترین نتیجه را برای شما خلق کند. برای اینکه فرد با این روش به نتایج بهتری دست پیدا کند، بهتر است که ابتدا موی او بررسی شود؛ چرا که اگر فولیکول موی او سالم باشد، این روش، بهترین گزینه برای او خواهد بود و مشکل او را به طور کامل حل می کند؛ زیرا در این روش، فولیکول های سالم نقش اهدا کننده را ایفا کرده و پزشک می تواند در ناحیه شقیقه، کاشت انجام دهد که در این صورت مطمئنا ظاهر فرد تغییر خواهد کرد.

نکات و توصیه های مهم در مورد کاشت مو برای افراد با پیشانی بلند
توصیه ها برای افرادی با پیشانی بلند

چه مدت طول می کشد تا نتایج کاشت مو برای پیشانی های بلند مشخص شود؟

نتایج کاشت مو برای پیشانی های بلند، بلافاصله بعد از کاشت مو مشخص نمی شود و افراد باید برای رسیدن به نتایج دلخواه شان اندکی صبر کنند . معمولا سه تا چهار ماه زمان نیاز است تا موهای کاشته شده مجدد رشد کنند و نتایج نهایی مشخص گردد. بعد از اولین رویش مو، دو تا سه ماه طول می کشد تا موها به اندازه مناسب برسند.

نکات و توصیه های مهم برای پیشانی بلندان

افرادی که پیشانی بلندی دارند و چنانچه به هر دلیلی نمی خواهند از کاشت مو برای افراد با پیشانی بلند استفاده کنند ، می‌توانند از روش‌هایی مانند: آرایش صحیح یا موی بلند استفاده کنند تا حداقل بتوانند آن را پنهان کنند. برای آرایش کردن می توانید از یک کانتور استفاده کنید و با تیره کردن قسمت بالای پیشانی، موجب کوتاه به نظر رسیدن آن شوید. می توانید موهای خود را روی پیشانی بریزید و با استفاده از این مدل، زیبایی چهره تان را چندین برابر کنید. توجه کنید که به هیچ عنوان موهای خود را دم اسبی نبندید؛ چرا که با کشیده شدن موها، تار های مو ضعیف تر شده، ریزش بیشتر و پیشانی بلند تر می‌شود.
از وسایل مخصوصی نیز می توانید استفاده کنید و موهای خود را موج دار کنید که این امر، بسیار تاثیرگذار است؛ در نتیجه، چهره شما به حالت متعادل تر خود نزدیک می شود. کاشت مو برای بیشانی بلندان، کاملا طبیعی بوده و هیچ فرورفتگی ای در کف سر ایجاد نمی کند. ما در کلینیک خود به طبیعی ترین شکل ممکن اقدام به ایجاد خط رویش مو می کنیم.

جمع بندی

شما میتوانید با مراجعه به کلینیک های تخصصی و مشورت با پزشک متخصص در صورت نیاز از خدمات کاشت مو استفاده کنید  در غیر این صورت از مواردی که در بالا ذکر شد جهت بهبود رشد موها در قسمت پیشانی بهره گیرید.

منبع : longevita
دیناز کلینیک

سوالات متداول

  • چه مدت طول می کشد تا نتایج کاشت مو برای پیشانی های بلند مشخص شود؟
    نتایج کاشت مو برای پیشانی های بلند، بلافاصله بعد از کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو مشخص نمی شود و افراد باید برای رسیدن به نتایج دلخواه شان اندکی صبر کنند . معمولا سه تا چهار ماه زمان نیاز است تا موهای کاشته شده مجدد رشد کنند و نتایج نهایی مشخص گردد. بعد از اولین رویش مو، دو تا سه ماه طول می کشد تا موها به اندازه مناسب برسند.
  • آیا زنان پیشانی بلند می‌توانند با کاشت مو خط رویش خود را پایین‌تر بیاورند؟
    بله، زنان میتوانند پیشانی بلند خود را با کاشت مو متعادل تر کنند تا ظاهری زیبا و طبیعی داشته باشند همچنین زنان میتوانند در کلینیک تخصصی تقویت مو جاهای خالی بر روی پیشانی و سر خود را پر کنند بدیهی است که نتیجه گیری از این روش از کاشت مو طولانی تر است .

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *