فیشیال پوست روشی عالی برای پاکسازی و لایه برداری پوست

فیشیال روشی بدون درد و عوارض


لایه برداری و پاکسازی پوست روشی درمانی با درد و عوارض زیاد بوده و هست که هزینه های هنگفتی هم دارد. ما در این مقاله روشی نوین که علاوه بر لایه برداری، جوانسازی و ماساژ پوست را نیز انجام می دهد به شما معرفی می کنیم. فیشیال صورت هیچ گونه عوارضی نداشته و به راحتی قابل استفاده است.

این روش لایه برداری که در کشورهای اروپایی هم انجام می شود، هزینه معقولی نسبت به سایر روش ها مانند میکرودرم ابریژن دارد. فیشیال صورت را می توانید برای نواحی دیگر بدن مانند قوزک پا نیز استفاده کنید و تیرگی ها و جوش های سرسیاه را از بین ببرید.

 

 

فیشیال پوست چیست؟
فیشیال پوست و لایه برداری

 

فیشیال پوست چیست؟

فناوری جدیدی برای جوانسازی، لایه برداری و پاکسازی پوست به بازار آمده که علاوه بر تمیز کردن پوست، آن را ماساژ نیز می دهد. این فناوری فیشیال پوست نام دارد. در این روش از دستگاه های نسل جدید میکرودرم ابریژن استفاده می شود و هیچ مشکلی مانند پاشیدن پودر، جدا شدن گرد و غبار از پوست جدا شده و … به وجود نمی آورد.

در این روش موتوری گرداننده ، به شکل همزمان پوست را ماساژ داده و سلول های مرده سطح پوست را نیز از بین می برد. این روش می تواند لایه برداری پوست را با دستگاه های متعددی مانند میکرودرم ابریژن، گماژ لایه برداری سطحی انجام دهد.

این لایه برداری در ابتدا با پودر آلومینیوم اکسید شروع می شود، این پودر از لوله های دستگاه خارج می شود. لازم به ذکر است که این پودر روی سطح پوست باقی نمی ماند چرا که دستگاه قدرت مکندگی بالایی دارد.

 

 

همچنین مطالعه کنید : کلینیک تخصصی کاشت ابرو

 

 

کاربردهای لایه برداری جی پی

لایه برداری جی پی کاربردهای متعددی دارد، این کاربردها عبارتند از:

  • جی پی صورت
  • کمک به بهبود جای جوش و زخم
  • رفع سیاهی زانو
  • سیاهی قوزک پا را رفع می کند.
  • تیرگی بیکینی را برطرف می کند.
  • می تواند تیرگی های زیر بغل را از بین ببرد.
  • به بهبود ترک های پوستی کمک می کند.
  • جوش های سرسیاه پوست را رفع کرده و می تواند به بسته شدن منافذ باز پوست کمک کند.

 

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای استفاده از جی پی هستند؟

دستگاه جی پی یا فیشیال پوست یکی از جدیدترین نسل های دستگاه میکرودرم ابریژن بوده و با سایر دستگاه های لایه برداری و پاکسازی پوست جی پی متفاوت می باشد. این دستگاه مناسب افرادی است که پوست آنها به آلومینیوم اکسید و پودر آن حساسیت دارد. البته این دستگاه می تواند برای کسانی که می خواهند نتایج سریعی در درمان بگیرند نیز موثر باشد. درمان با این دستگاه تا ۸۰ درصد نتیجه اثربخشی دارد و این دستگاه می تواند بدون هیچ گونه پودری، در لحظه لایه برداری پوست را انجام دهد.

 

 

لایه برداری و پاکسازی پوست به کمک دستگاه میکرودرم ابریژن
نمایی از لایه برداری پوست به کمک دستگاه میکرودرم ابریژن

 

 

تفاوت دستگاه میکرودرم ابریژن و فیشیال پوست صورت چیست؟

هر دو دستگاه از روش های مدرن و به روز لایه برداری و پاکسازی پوست هستند اما میکرودرم روشی غیرتهاجمی بوده و می تواند لک های پوستی و چین و چروک را از بین ببرد. میکرودرم به جوانسازی و زیباسازی پوست هم کمک می کند. برای استفاده از دستگاه میکرودرم ابریژن، یک اپلیکاتور با سطح تقریبا ساینده باید به کار برده شود.

در لایه برداری جی پی ایمنی بالایی برای پوست در نظر گرفته می شود و این روش نسبت به میکرودرم ابریژن بسیار ساده تر و عمیق تر است. این دستگاه قطعه مکانیکی و دستی دارد که این قطعه ضربان دار می باشد اما میکرودرم سری سمباده ای مانند دارد. در روش فیشیال، پوست ماساژ داده می شود و به این وسیله خون رسانی و کلاژن سازی پوست تحریک می شود. در میکرودرم لایه ای که محل تجمع سلول های مرده پوست است برداشته می شود.

 

نحوه عملکرد جی پی (gp) چگونه است؟

دستگاه جی پی ساخت ایتالیا بوده و برای نقاط مختلف روی بدن می توان از آن استفاده کرد. با این دستگاه می توان ۸۰ درصد مشکلات پوستی را برطرف کرد. در استفاده از این دستگاه برای نقاط مختلف مانند دور دهان، دور چشم و … از هندپیس های جداگانه ای استفاده می شود.

 

مزایا و عوارض فیشیال پوست چیست؟

مزایای زیاد فیشیال پوست باعث شده این روش با وجود نوین بودن، مورد توجه تعداد زیادی از مردم قرار بگیرد. در این روش ، درمان بدون درد انجام شده و برای بیشتر نقاط بدن می توانید از آن استفاده کنید. این روش به بیهوشی یا حتی سر کردن موقت نیازی نداشته و می تواند علاوه بر سفت کردن پوست، خاصیت ارتجاعی آن را بالا ببرد.

فیشیال صورت ترک های پوستی در قسمت های مختلف بدن را به راحتی از بین می برد. این روش به کلی غیرتهاجمی محسوب می شود. فیشیال پوست هیچ گونه عوارض و خطری برای پوست ندارد. این روش شایسته این است که به عنوان بهترین و ایمن ترین روش لایه برداری پوست معرفی شود.

 

مراقبت های لازم برای فیشیال پوست
لایه برداری و پاکسازی پوست با فیشیال

 

 

مراقبت های قبل و بعد از لایه برداری با فیشیال پوست

قبل و بعد از لایه برداری و پاکسازی پوست بهتر است که موارد زیر را رعایت کنید تا نتیجه ی بهتری بگیرید :

  • یک روز قبل و یک روز بعد از فیشیال پوست به نواحی درمان شده لیف نکشید.
  • ۳ تا ۴ روز بعد از درمان ، پوست را مرطوب نگه دارید.
  • دو روز قبل و دو روز بعد از درمان به هیچ عنوان صورتتان را اصلاح نکنید.
  • اگر قبلا حساسیت پوستی داشته اید، این موضوع را قبل از درمان به پزشکتان اطلاع دهید.
  • قبل و بعد از درمان در معرض آفتاب نباشید و از کرم ضد آفتاب مناسب پوست استفاده کنید.

برای پاکسازی صورت با فیشیال پوست به کجا باید مراجعه کرد؟

برای لایه برداری به وسیله فیشیال پوست می توانید به کلینیک ها مراجعه کنید اما بهترین مکان برای انجام این روش کلینیک تخصصی دیناز و متخصصان حاذق آن است. این کلینیک یکی از معتبرترین کلینیک های سطح شهر است که با کیفیتی بهینه و قیمتی معقول خدمات لایه برداری پوست را انجام می دهد.

 

هزینه لایه برداری و پاکسازی پوست صورت

خدمات زیبایی پوست قیمت مشخصی ندارند چرا که انجام آنها به عوامل متعددی وابسته است. هزینه فیشیال پوست بسته به تعداد جلسات درمانی، ناحیه مدنظر برای درمان، شدت و عمق مشکلات موجود روی پوست و … می تواند متفاوت باشد. هر چقدر مشکل پوستی شما حادتر تشخیص داده شود، به تعداد جلسات درمانی بیشتری نیاز دارید و هزینه درمان هم بالاتر می رود.

 

کلام پایانی

در این مقاله مدرن ترین و همچنین ایمن ترین روش لایه برداری پوست یعنی فیشیال صورت را بررسی کردیم. در این روش می توانید هم پوستتان را جوان کنید و هم آن را ماساژ داده و لایه برداری کنید. این روش هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و به راحتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد. برای رزرو نوبت در کلینیک ما و استفاده از فیشیال صورت می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید.

فیشیال صورت می تواند به شما کمک کند ترک های پوستی را از بین برده و منافذ باز پوستتان را ببندید. این روش می تواند تیرگی زیر بغل، بیکینی و سیاهی های زانو را از بین ببرد و پوست بدن شما را نیز به پوستی به نقص و بلورین تبدیل کند. برای اطلاع از تعداد جلسات مورد نیاز برای این روش، حتما باید معاینه شوید پس برای رزرو نوبت با ما تماس بگیرید.

منبع: healthline

سوالات متداول

  • مزایا و عوارض فیشیال پوست چیست؟
    مزایای زیاد فیشیال پوست باعث شده این روش با وجود نوین بودن، مورد توجه تعداد زیادی از مردم قرار بگیرد. در این روش درمان بدون درد انجام شده و برای بیشتر نقاط بدن می توانید از آن استفاده کنید. این روش به بیهوشی یا حتی سر کردن موقت نیازی نداشته و می تواند علاوه بر سفت کردن پوست، خاصیت ارتجاعی آن را بالا ببرد.
    فیشیال صورت ترک های پوستی در قسمت های مختلف بدن را به راحتی از بین می برد. این روش به کلی غیرتهاجمی محسوب می شود. فیشیال پوست هیچ گونه عوارض و خطری برای پوست ندارد. این روش شایسته این است که به عنوان بهترین و ایمن ترین روش لایه برداری پوست معرفی شود.

 

  • در کلینیک تخصصی دیناز برای رفع ریزش مو چه خدماتی ارائه می‌شود؟
    کلیه خدمات جهت رفع ریزش مو در کلینیک تخصصی تقویت مو دیناز انجام میشود .شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی مجموعه وقت مشاوره ی خود را با پزشکان و متخصصان مجموعه هماهنگ کنید.

8 Comments

  • فیشیال رو حتما باید به صورت مداوم انجام بدیم؟ یا یک جلسه هم کافیه؟

    • سلام وقت شما بخیر
      فیشیال پوست می‌تواند هر ۴ تا ۶ هفته یکبار انجام شود. اما تعداد دقیق بستگی به نوع پوست و نیازهای شخصی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان تماس بگیرید. ۰۲۱۴۸۴۶۷

    • سلام وقت شما بخیر
      فیشیال پوست هر ۴ تا ۶ هفته یکبار انجام می‌شود. اما تعداد دقیق بستگی به نوع پوست و نیازهای شخصی دارد. برخی افراد ممکن است نیاز داشته باشند که این روند را هر ۲ تا ۳ هفته تکرار کنند، در حالی که برخی دیگر ممکن است بتوانند این فاصله را بیشتر کنند. برای تعیین برنامه مناسب برای خود، بهتر است با کارشناسان پوست ما مشورت کنید. ۰۲۱۴۸۴۶۷

    • سلام وقت شما بخیر
      شما فیشیال پوست می‌توانید هر ۴ تا ۶ هفته یکبار انجام دهید. اما تعداد دقیق بستگی به نوع پوست و نیازهای شخصی شما دارد. ممکن است نیاز داشته باشید که این روند را هر ۲ تا ۳ هفته باید تکرار کنید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید. ۰۲۱۴۸۴۶۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *