از دست دادن موهای شما معمولا چیزی نیست که بتوان گفت نیازی نیست نگرانش باشید، اتفاقا ریزش مو از جمله موضوعاتی است که می تواند باعث ناراحتی شود. البته ما در کلینیک تخصصی تقویت مو دیناز برای کمک به شما راهکار هایی برای ارائه داریم که این راهکار های درمانی می تواند به برخی از انواع ریزش مو کمک کند حتی در بیشتر موارد باعث رفع ریزش مو شود. پیش از هر چیزی ما باید علل ریزش مو را مورد بررسی قرار دهیم. به هرحال برای هر شخصی، طبیعی است که در برهه هایی از زمان دچار ریزش مو شده و بخشی از مو های خود را از دست بدهد. البته توجه داشته باشید که به طور نرمال ما می توانیم روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ مو را از دست بدهیم، اما با وجود بالا بودن تعداد مو های از دست رفته معمولا متوجه آن نخواهیم شد. پس متوجه شدیم که از دست دادن مو به طور نرمال نگران کننده نخواهد بود، اما گاهی اوقات اگر این مقدار از حد خودش بیش تر شود می‌تواند نشانه ‌ای از بیماری باشد.

بعضی از انواع ریزش مو دائمی هستند، مثل موهای نر و ماده. این نوع از ریزش مو معمولا در خانواده به طور ارثی وجود خواهد داشت. اما انواع دیگر ریزش مو ممکن است موقتی باشد. انها ممکن است توسط یک بیماری نظیر ،استرس، درمان سرطان، کاهش وزن یا کمبود آهن ایجاد شوند.ما در کلینیک تخصصی تقویت مو راه های موثر برای رفع ریزش مو را انجام خواهیم داد و در اینجا چند مورد از راه های پیشنهادی را توضیح داده ایم.

پی آر پی مو، راهی موثر در کلینیک تخصصی تقویت مو

PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) یک درمان پزشکی سه مرحله‌ای در کلینیک تخصصی تقویت و رفع ریزش مو بوده که طی آن خون فرد به عنوان نمونه گرفته شده، پردازش شده و سپس به پوست سر او تزریق می‌گردد. برخی در جامعه پزشکی فکر می کنند که تزریق PRP باعث رشد طبیعی مو خواهد شد و با افزایش عرضه خون به فولیکول مو باعث افزایش ضخامت می شود. البته گاهی اوقات در کلینیک تخصصی تقویت مو دیناز این روش را با سایر روش‌های درمانی و دارویی ترکیب خواهیم کرد. تحقیقات تاحدی نشان دهنده این بوده اند که  PRP یک درمان مؤثر برای جلوگیری و رفع ریزش مو است. جالب است بدانید روش درمان PRP از دهه ۱۹۸۰ مورد توجه قرار گرفته و همیچنین از آن برای درمان تاندون‌ های آسیب‌ دیده، رباط ‌ها و عضلات نیز استفاده می کنند. درمان با پپتید پلیمراز یک فرایند سه مرحله ای است. بیشتر درمان های PRP نیاز به سه درمان با فاصله ۶-۴ هفته از هم دارند. همین طور به درمان‌های نگهداری یا تمدید ، هر ۴ تا ۶ ماه نیاز خواهید داشت.

پی آر پی مو در کلینیک تخصصی تقویت مو دیناز

  • مرحله ۱
    خون شما به طور معمول در کلینیک تخصصی تقویت مو از بازوی شما گرفته شده و در یک دستگاه سانتریفیوژ قرار داده شده است (دستگاهی که به سرعت چرخش می کند تا مایعات با تراکم های مختلف را جدا کند).
  • مرحله ۲
    پس از حدود ۱۰ دقیقه در سانتریفیوژ، خون شما به سه لایه تقسیم می شود:
    پلاسمای پلاکت ضعیف
    پلاسمای غنی از پلاکت
    گلبول‌های قرمز
  • مرحله ۳
    پلاسمای غنی از پلاکت به یک سرنگ تزریق می شود و سپس در کلینیک تخصصی تقویت مو به مناطقی از پوست سر که نیاز به افزایش رشد و رفع ریزش مو دارد تزریق می شود. در هنگام انجام این کار باید در نظر بگیرید این امکان وجود دارد که شما نسبت به بی حسی استفاده شده در درمان واکنش منفی داشته باشید. اگر شما تصمیم به انجامPRP  برای درمان از دست دادن مو هستید، با پزشک مورد نظر از قبل در مورد تحمل و آلرژی هایتان نسبت به بیهوشی مشورت کنید.

مزوتراپی مو

احتمالا تا کنون در باره نوعی از درمان ریزش مو که به آن مزو تراپی مو می گویند شنیده باشید. مزوتراپی در طول سال ‌ها به عنوان یکی از امن ‌ترین و قابل اعتماد ‌ترین روش ‌های برخورد با شرایط مختلف پوست، در انواع کلینیک تخصصی تقویت مو و کلینیک تخصصی کاشت مو جایگاه خود را به دست آورده است. اینجا در کلینیک دیناز، ما بر روی استفاده از این روش برای تقویت و تجدید حیات فولیکول های مو تمرکز می کنیم. مزوتراپی یک درمان بدون درد و حداقل تهاجمی است که شامل ارائه تزریق فوق ریز ویتامین ها, مواد معدنی و اسید های آمینه و کوکتل به لایه مزودرمال پوست می شود. این روند درمانی دارای کاربرد های متعددی بوده و می ‌توان از آن برای رسیدگی به بسیاری از شرایط پوستی نیز استفاده کرد.
ممکن است در رابطه با چگونگی تاثیر مزو تراپی بر روی مو و مزایای آن سوالاتی برایتان پیش بیاید که در کلینیک تخصصی مزوتراپی دیناز به همه آن ها پاسخ می دهیم. مزوتراپی مو شامل تحریک زیستی می شود که به صورت بیولوژیکی سلول های مو را از طریق تزریقی کوچک فعال می کند. این روند کاملا بدون درد و زیر پوستی انجام می گیرد و برای رفع ریزش مو بسیار مفید است. در نهایت مزوتراپی موفق باعث برگشت انقباض فولیکول ها و افزایش ضخامت و رشد مو می شود.

مزوتراپی در کلینیک تخصصی تقویت مو دیناز

در مزو تراپی از چه ترکیباتی استفاده می شود؟

ترکیبات مزوتراپی شامل ۵۱ ماده فعال همچون پپتیدهای زیستی، کمپلکس ‌های ویتامین، نمک‌ های معدنی، کوانزیم ‌ها، اسید هیالورونیک (که برای افزایش ضخامت الیاف مو مهم است)، اسید های آمینه، عوامل رشد و آنتی ‌اکسیدان ‌هایی است که برای متعادل کردن و تغذیه پوست سر ضروری هستند. تمام این اصطلاحات ممکن است در ابتدا شما را بترساند یا درهم بریزد، اما چیزی برای نگرانی وجود ندارد. ترکیبات مورد استفاده در درمان مزوتراپی، پوست سر را تغذیه می کند و ضخامت و رشد مو را افزایش می دهد، بنابراین کمک می کند تا باعث رفع ریزش مو شود. این روش، رشد مو را بهتر کرده و همچنین گزینه بسیار مفیدی است و هیچ خطری برای بیماران ندارد. تاکنون بیشترین موفقیت در ترمیم و احیا مو در همین روش درمانی بوده و در کلینیک تخصصی تقویت مو این روش بیشترین آمار بهبود را داشته است.

بیشتر بخوانید:در کلینیک تخصصی کاشت ابرو ،با کیفیت ترین خدمات را دریافت کنید.

یک سوال بسیار معمول که هر روز دریافت می‌کنیم این است که چه کسی می‌تواند این درمان را دریافت کند و آیا کسی هست که نتواند مزوتراپی انجام دهد. باید در پاسخ بگوییم مزوتراپی نه تنها برای از دست دادن مو، یا الوپسی مو نشان داده می شود بلکه این روش برای هر کسی که می خواهد مو هایی با سرزندگی بیشتر، حجم، درخشش، انعطاف پذیری و کیفیت بهتر داشته باشد پیشنهاد می شود.

کربوکسی تراپی مو در کلینیک تخصصی تقویت مو دیناز

کربوکسی تراپی مو در کلینیک تخصصی تقویت مو

کربوکسی‌ تراپی برای درمان ریزش مو که به عنوان دی ‌اکسید کربن تراپی نیز شناخته می ‌شود بیش از ۸۰ سال در اسپای سلطنتی فرانسه ریشه دارد. بیمارانی که به طور منظم در آب های غنی از دی ‌اکسید کربن حمام می‌ کردند، شاهد بهبود سریع زخم هایشان می شدند. سپس مشخص شد که وقتی پوست و گردش خون در معرض دی اکسید کربن قرار می گیرد باعث بهبود بخشیدن به بافت و قابلیت ارتجاعی پوست خواهد شد. این روزها کربوکسی تراپی به عنوان یک درمان در حال تغییر زندگی افراد در هر دو زمینه پزشکی و آرایشی است. این روش به طور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و حال در کشور ما نیز امکان استفاده از آن فراهم آمده. کربوکسی تراپی در کاهش نازک شدن مو بسیار موثر بوده و با تحریک رشد مو و همچنین درمان علائم کشش، سلولیت، زخم، چین و چروک و الوپسی شما را صاحب مو هایی سالم و پرپشت می کند.
در مورد طول درمان کربوکسی تراپی باید بگوییم، طول درمان بستگی به شدت ریزش موی هر فرد دارد. نتایج تجربی به ‌صورت لحظه ‌ای در نظر گرفته نمی ‌شود زیرا که این فرایند با فرایند اکسیژن ‌دهی طبیعی بدن همراه است. البته معمولا پیشنهاد می شود دوره ای کوتاه از درمان را بگذرانند زیرا این روش بسیار زود تاثیر خود را می گذارد. نتایج واقعی معمولا در طی سه ماه درمان دیده می ‌شوند که به رفع ریزش مو، تثبیت و افزایش رشد مو کمک می‌کند. این فرایند نسبتا سریع و بدون درد است و اکثر بیماران فقط کمترین ناراحتی را گزارش می‌ دهند. علاوه بر این، پس از هر درمان، هیچ کاهشی وجود ندارد با تضمینی از طرف کلینیک ما آن را ۱۰۰٪ امن در نظر بگیرید.

ویتامین درمانی مو در کلینیک تخصصی تقویت مو دیناز

نقش ویتامین درمانی در درمان ریزش مو و تقویت مو

مردم معمولا در مورد ویتامین ها، مکمل های معدنی و رژیم غذایی به عنوان وسیله ای برای پیشگیری یا مدیریت بیماری های پوستی و به ویژه چگونگی رفع ریزش مو تحقیق می کنند. اما پیدا کردن ویتامین مد نظر برای درمان قطعی ریزش مو بسیار سخت خواهد بود. نقش تغذیه و رژیم غذایی در درمان ریزش مو نشان دهنده این است که ویتامین ها و مواد معدنی نظیر ویتامین های A , ویتامین B, ویتامین C , ویتامین D , ویتامین E , اهن, سلنیوم و روی در ترمیم و استحکام مو تاثیر قابل توجهی دارد. هرچند ریزمغذی ‌ها در مقاوم سازی مو نقش مهمی ایفا می‌کنند اما نقش روشنی در توسعه‌ی فولیکول ‌های طبیعی مو و عملکرد سلول ‌های ایمنی ندارند.

جمع بندی

با توجه به این که مو در زیبایی هر فرد نقش مهمی دارد، باید در حفظ و نگهداری آن دقت بیشتری به خرج داده شود. بسیاری از افراد مطرح و معروف دنیا برای سلامت موهایشان از هیچ خرجی دریغ نمی کنند و این نشان دهنده تاثیر گذاری مو های پر پشت و زیبا بر چهره و استایل هر شخص است. در کلینیک تخصصی تقویت مو در کلینیک دیناز با بهره گیری از بهترین روش ها برای احیا مو می توانید تجربه ای عالی از رسیدگی به موهای خود را با هزینه ای مناسب داشته باشید.

کلینیک دیناز

سوالات متداول

  • در مزوتراپی از چه ترکیباتی استفاده می شود؟
    ترکیبات مزوتراپی شامل ۵۱ ماده فعال همچون پپتیدهای زیستی، کمپلکس‌های ویتامین، نمک‌‌های معدنی، کوانزیم‌ها، اسید هیالورونیک (که برای افزایش ضخامت الیاف مو مهم است)، اسیدهای آمینه، عوامل رشد و آنتی ‌اکسیدان‌هایی است که برای متعادل کردن و تغذیه پوست سر ضروری هستند.که استفاده از آن ها موجب تقویت مو شده است. مقدار لازم برای هر فرد با توجه به تشخیص پزشک در کلینیک تخصصی تقویت مو انجام می‌شود.
  • prp چگونه باعث رشد مجدد مو می شود؟
    prp یک درمان ۳ مرحله‌ای است که با افزایش عرضه خون به فولیکول مو باعث افزایش ضخامت می‌شود همچنین  PRP یک درمان مؤثر برای جلوگیری و درمان ریزش مو است.
  • برای تقویت موها پس از کاشت مو چه کارهایی میتوان انجام داد؟
    پس از کاشت مو شما می‌توانید به روش‌های مزوتراپی، prp و کربوکسی تراپی مو، موهای کاشته شده‌ی خود را تقویت کنید البته در کلینیک تخصصی کاشت موی دیناز پس از جراحی کاشت مو پزشکان متخصص در مجموعه به شما مشاوره‌های پس از عمل و راه کارهای تقویت مو را می‌دهند.