تزریق ژل لب طبیعی در کلینیک تخصصی دیناز

تزریق ژل لب


لب ها نقش موثر در زیبایی چهره هر فرد دارد. برخی از افراد به دنبال زیباتر کردن لب های خود هستند. این کار با اصلاح فرم، قرینه سازی، حجیم سازی و برجسته کردن لب میسر است. راه حلی که برای این مساله وجود دارد تزریق ژل لب است. با تزریق ژل لب شما زیبایی و طراوت را به چهره خود می بخشید. ژل لب یا فیلر لب ماده ای است که به لب تزریق می شود و کاربرد درمانی و زیبایی دارد. در ادامه به بررسی بیشتر این موضوع می پردازیم.

 

ژل لب چیست ؟
به طور کلی ژل لب چیست؟

 

 

ژل لب چیست؟

برای حجیم سازی و برجسته کردن لب ها از یک ماده پر کننده یا فیلر به اصطلاح ژل لب استفاده می شود. مواد مختلفی برای تزریق ژل به لب به کاربرده می شود که محبوب ترین و پر استفاده ترین آن ها هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید ماده ای طبیعی است که در بدن انسان نیز وجود دارد. در نتیجه بدن با آن سازگار است و ریسک واکنس های حساسیتی و پیامدهای جانبی در استفاده از آن بسیار پایین می باشد. این مسئله از دلایل محبوبیت اسید هیالورونیک در تزریق است.

اگر پیگیر تزریق ژل لب بوده اید، حتما کلمه هیدروفیل را شنیده اید. هیدروفیل یعنی ماده ای که آب را جذب می کند. جذب آب توسط ماده هایی با این خاصیت، باعث حجیم و برجسته شدن بافت در بدن انسان می شود. در گذشته استفاده از چربی در تزریق رایج تر بوده است اما به دلیل وقوع عوارض جانبی زیاد امروزه کاربرد خود را از دست داده اند. فیلر ها نسبت به چربی فرم بهتری به لب ها می بخشند.

تزریق ژل لب با هدف اصلاح فرم، قرینه سازی، برجسته سازی و حجیم کردن لب انجام می شود. این کار با روش های مختلفی انجام می گیرید که نتایج متفاوتی دارد. شیوه ای که متخصص برای شما ژل را تزریق می کند باعث تغییر در نتیجه نهایی می شود. به همین دلیل پیشنهاد می شود در مورد نتیجه مورد نظر خود با پزشک متخصص زیبایی مشورت کنید تا به فرم دلخواه دست پیدا کنید.

فیلرلب اسید هیالورونیک توسط برندهای تجاری متعددی تولید و به بازار عرضه می شود. هر نمونه ویژگی و مشخصات خاص خود را دارد و در پارامترهایی مانند ماندگاری و قیمت با هم تفاوت دارند. معمولا پزشکان چند نمونه را به زیباجو پیشنهاد می کنند و انتخاب نهایی با شماست.

 

 

بیشتر بخوانید : بهترین کلینیک کاشت مو در تهران

 

 

فرم های مختلف تزریق ژل لب

ژل لب را میتوان در روش های مختلفی تزریق کرد که در ادامه به توضیح ان ها پرداخته ایم :

 

  • ژل لب روسی

روس ها به چهره زیبا و جذاب در جهان معروفند. اگر به تصاویر چهره های روسی توجه کرده باشید، خواهید دریافت که شکل بینی و لب های آن ها نسبت به سایر ملیت ها متفاوت است. روس ها در حوزه جراحی و عمل زیبایی نیز جز کشورهای پیشرو هستند. در تزریق ژل لب روسی، به منطقه CUPID یا به اصطلاح V شکل دهان تمرکز می شود. در این روش نقطه اوج لب افزایش می یابد و باعث زیبایی می شود. در این روش متخصص زیبایی در امتداد خط لب، از ژل برای حجیم سازی و لیفت در ناحیه لب استفاده می کند.

در این روش به لب بالایی و پایینی توجه می شود اما لب بالایی بیشتر مورد توجه است. تزریق فیلر اسید هیالورونیک به فرم روسی از پرطرفدارترین مدل ها در بین زیباجویان به شمار می رود و طراوت و جوانی را به لب های شما هدیه می دهد همچنین تزریق مزو در کلینیک تخصصی مزوتراپی نیز میتواند در جوانسازی پوست شما نیز بسیار موثر باشد.

 

  • ژل لب عروسکی

لب عروسک های باربی همیشه برای ما جذابیت ویژه ای داشته است. این شخصیت از عروسک های محبوب دخترانه است. در مدل لب عروسکی، لب پایین نسبت به بالایی برجسته تر می شود. ناحیه CUPID نیز در این روش مورد توجه قرار می گیرد. یکی از کاربردهای این گونه تزریق در برطرف کردن ایراد لبخند لثه ای (گامی اسمایل) است. تزریق ژل لب به مدل عروسکی، سن شما را پایین تر نشان می دهد و ظاهری جذاب و اغوا کننده به شما می بخشد. ژل لب عروسکی انتخاب بسیاری از جوانان می باشد.

  • ژل لب طبیعی

تزریق ژل لب به فرم طبیعی یا کلاسیک، بر روی هر صورتی می نشیند و انتخاب کم ریسک و مناسبی برای همه افراد به حساب می آید. خیلی از افراد خواهان زیبایی بخشیدن به لب و چهره خود هستند اما دوست دارند ظاهر بسیار طبیعی داشته باشد. این مدل ژل لب فرمی متعادل و نزدیک به فرم طبیعی لب های شماست. متخصص زیبایی با کمک فیلر لب عیوب لب های شما بر طرف می کند، شکل آن را تصحیح کرده و با اندکی حجیم سازی لب پایین یا بالا، فرمی زیبا و طبیعی به لب های شما می بخشد.

تزریق ژل لب در این روش نتیجه ای طبیعی و نرمال دارد که بسیاری از افراد به همین دلیل مدل لب کلاسیک را انتخاب می کنند. در عین زیبایی لب ها، خوش فرم شدن و جذابیت شما تغییرات بسیار محسوسی در چهره خود نخواهید یافت. اگر فرم لب های خود را دوست دارید و به دنبال تغییر اندک و زیبایی بخشی و طراوت بخشیدن به آن هستید به شما تزریق ژل لب ، مدل کلاسیک یا طبیعی را پیشنهاد می کنیم. شما با این تکنیک زیبایی و جذابیت پنهانی به چهره خود می افزایید.

  • ژل لب قلبی

ژل لب قلبی همانطور که از نامش پیداست در تلاش است لب های شما را به شکل قلب نزدیک کند. برای اینکه فرم لب شما به شکل قلب در بیاید، متخصص زیبایی بر روی ناحیه V لب بالا و ادامه لب پایین تمرکز دارد. بسیار شنیده ایم که در روایت های عاشقانه لب های قرمز یار را به قلب تشبیه کرده اند. این نشان از جذابیت لب های قلبی است. لب قلبی مدل محبوب بسیاری از افراد می باشد و معمولا همه زیباجویان از نتیجه کار بسیار خشنود و راضی هستن. تزریق ژل لب به صورت قلبی چهره را بسیار زیبا، دل نشین و دلربا می کند و یکی از برترین انتخاب هاست.

 

کاندید مناسب ژل لب

به مرور زمان با افزایش سن، کلاژن سازی در پوست انسان کاهش می یابد در نتیجه پوست طراوت وتازگی و خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. همچنین ما شاهد کاهش حجم بافت و پوست خواهیم بود. آن چه فرد تجربه می کند، کاهش برجستگی لب، افتادگی و چروک پوست لب است. اگر شما چنین نشانه هایی در لب های خود دیدید با کمک تزریق ژل لب می توانید شادابی و حجم اولیه و حتی زیباتر از قبل را به لب های خود بازگردانید.

دسته دیگر از افرادی که کاندید مناسب ژل لب هستند، کسانی اند که به طور طبیعی لب های باریک و کم حجم دارند، اگر شما لب هایی حجیم و برجسته ندارید تزریق ژل لب به شما کمک می کند تا به فرم ایده آل لب های خود برسید. البته این نکته را مد نظر داشته باشید که اثر فیلر لب دائمی نیست و باید پس از مدت مشخصی شارژ شود.

دائمی نبودن ژل لب به شما این امکان را می دهد که این کار را تجربه کنید و در صورتی که از نتیجه راضی بودید نمونه ای را انتخاب کنید که دوام بیشتر و طولانی تری دارد. البته تجربه نشان داده است که همه افراد پس از یک بار تزریق ژل لب، خواهان تمدید آن هستند. همچنین می توانید در هر بار تمدید ژل لب، فرم تزریق خود را تغییر دهید.

 

مراقبت های پس از تزریق ژل به لب
تزریق ژل به لب و مزاقبت های پس از ان

 

مراقبت های پس از تزریق ژل لب

پس از تزریق ژل لب بهتر است که مراقبت هایی را انجام دهید در ادامه میتوانید مراقبت های پس از تزریق ژل لب را مشاهده کنید:

  • از انجام تمرینات سنگین پرهیز کنید.
  • مصرف نوشیدنی های الکی را قطع کنید.
  • سیگار نکشید.
  • از گرمای شدید دوری کنید.
  • به مقدار زیادی آب بنوشید.
  • پرهیز از مصرف نمک برای کاهش تورم
  • استفاده از کمپرس سرد
  • لب های خود را دستکاری نکنید و فشار ندهید

 

انتخاب کلینیک زیبایی برای تزریق ژل

انتخاب مرکزی که برای شما تزریق ژل انجام دهد بسیار مهم است. پیشنهاد ما کلینیک دیناز در سعادت آباد تهران می باشد. این کلینیک متشکل از برترین متخصصان پوست، مو و زیبایی است و از برترین و بروزترین تجهیزات آمریکایی و اروپایی جهت ارایه خدمات به مراجعه کنندگان عزیز استفاده می نماید.

 

سوالات متداول

  • آیا بوتاکس همان ژل است ؟

خیر ، ژل با بوتاکس تفاوت دارد با این که هر دو تزریقی هستند اما کاربردهای متفاوت و روش های مختلفی برای استفاده دارند و این یک تصور غلط است .

 

  • بهترین کلینیک زیبایی برای تزریق ژل و بوتاکس کجاست ؟

کلینیک دیناز که در زمینه های مختلفی چون تزریقات زیبایی ، کاشت مو ، رفع ریزش مو و تقویت مو فعالیت دارد یکی از معتبرترین و تخصصی ترین کلینیک های زیبایی است که اماده ی خدمت رسانی به شما مراجعه کنندگان عزیز میباشد .

 

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *