کلینیک تخصصی کاشت مو دیناز راه حلی است برای زمان هایی که دیگر از دست ریزش مو کلافه شده ایم و طاسی تبدیل به یک دغدغه شده است ، شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که بنا به دلایل مختلفی دچار ریزش مو شوید و هیچ راهی برای رفع ریزش مو پیدا نکنید. این عارضه ممکن است برای برخی از افراد به صورت خفیف و در حد ریزش چند تار مو باشد که امری طبیعی است و برای عده ای دیگر با توجه به شرایط فیزیکی و فیزیولوژیکی به صورت شدید و ریزش روزانه هزاران تار موی سر باشد. بهترین روش کاشت مو مراجعه به کلینیک تخصصی کاشت مو است.

تاریخچه کاشت مو

اولین قدم برای کاشت مو در ژاپن و از قرن ۱۹ آغاز شد. پس از آن دانشمندان مختلف و متخصصان پوست، آزمایشات و تحقیقات بسیار مفیدی را در این مورد انجام داده اند تا در نهایت این علم به جایگاهی برسد که افراد بتوانند از عمل کاشت مو بهره مند شوند. در کشور ایران نیز کاشت مو دارای سابقه بیش از ۳۰ سال است.

چطور تشخیص دهیم که کدام روش کاشت مو مناسب ماست؟

امروزه روش های مختلفی برای کاشت مو در پیش روی افراد قرار دارند. تشخیص بهترین روش کاشت توسط متخصص پوست در کلینیک تخصصی کاشت مو و با در نظر گرفتن معیار های زیر انجام می شود. تشخیص دادن روش کاشت موی مناسب برای شما، نیازمند ارزیابی و مشورت با یک پزشک تخصصی در زمینه پزشکی تغذیه و پوست است. این پزشک می‌تواند بر اساس ویژگی‌های شخصی شما و وضعیت پوست و مویتان، بهترین روش کاشت مو را تعیین کند. 

  • رنگ مو
    اصلی ترین عامل در میزان اثر بخشی کاشت رنگ مو است. هر چقدر رنگ مو با رنگ پوست سر مشابه باشد، نتیجه کار بهتر خواهد بود.

  • تراکم مو
    هر چقدر تراکم مو بیشتری داشته باشید، نتایج بهتری را از کاشت مو شاهد خواهید دید. برای این کار تراکم فولیکول‌های مو در پشت و کناره‌ های فرق سر بررسی می شود.

  • بافت مو
    افرادی که موهای آن ها فر یا مجعدی است، برای کاشت مو در وضعیت مناسب تری قرار دارند.

  • ضخامت مو
    هر چقدر ضخامت مو یک فرد بیشتر باشد، نتایج حاصل از کاشت مو نیز بهتر و زیباتر خواهد بود.

  • شرایط سلامتی
    برای انجام این کار بایستی در سلامت کامل به سر ببرید و از سیستم ایمنی قوی برخوردار باشید.

  • سن کاشت مو
    هر چقدر فردی که قصد انجام این کار را دارد کم سن تر باشد، نتایج بسیار مطلوب تری را به دست می آورد.

  • سبک زندگی
    زندگی سالم و به دور از استرس و اضطراب و عدم مصرف دخانیات و مواد الکلی می تواند تأثیر زیادی در کیفیت کاشت مو داشته باشد.

 

کاشت موی طبیعی در کلینیک تخصصی کاشت مو چگونه انجام می شود؟

در ابتدا باید بدانید که پیوند مو چگونه صورت می گیرد. این فرآیند حاصل جداسازی دقیق فولیکول موها از ناحیه ای از سر است که به آن ناحیه یا منطقه اهدا کننده به عبارت بهتر همان بانک مو گفته می شود. از آنجایی که ریزش موهای سر معمولا از فرق سر و یا نواحی جلو آغاز و در نهایت در صورت شدت گرفتن منجر به طاسی می شود، معمولا موهای پشت سر و اطراف شقیقه ها بسیار کم و به ندرت دچار ریزش و طاسی در بیشتر افراد می شوند. مگر در برخی موارد خاص مانند برخی بیماری ها و یا ناراحتی های خاصی که ممکن است منجر به از دست دادن کل موها شود. این فرآیند نوعی جراحی در کلینیک تخصصی کاشت مو محسوب می شود که شامل برداشتن فولیکول های مو از هر نقطه ای از بدن مانند: صورت یا پاها و انتقال آن ها روی قسمت بدون مو است. البته بهتر است بدانید این فرآیند عمومی در کاشت موی صورت و ابرو ها هم این چنین طی می شود. خوشه های فولیکولی مو را می گیرند. این فرآیند پیوند موی فولیکولیک ( FUT) نام دارد که می تواند به دو روش برداشت نوار و استخراج واحد فولیکولار ( FUE) انجام شود.

لازم به ذکر است: این روش ها از نوع تکنیک  های دائمی در کلینیک تخصصی کاشت مو و کلینیک تخصصی کاشت ابرو هستند.

برای برداشت نواری در کلینیک تخصصی کاشت مو، نوارهای پوستی با رشد موی خوب در مناطق طاسی کاشته می شوند و در واحد استخراج فولیکولر خوشه های مو با ریشه آنها به صورت دستی برداشته می شود و در محل بدون مو کاشته می شود. در محل اهدا کننده جای زخم کمی ایجاد می کند و نوید بخشی بهبود را طی دو هفته می دهد. FUE را می توان در یک یا چند تنظیم انجام داد. این یک فرایند دستی و زمان بر است اما نتایج بسیار طبیعی می دهد و هیچ اثری از خود به جای نمی گذارد. 

آیا کاشت مو در کلینیک تخصصی کاشت مو دردناک است؟

در بهترین کلینیک کاشت مو اکثر مردم از کم بودن درد در حین عمل تعجب می کنند. انتظار می رود با تزریق ماده بی حس کننده به پوست سر به طور چشم گیری درد کاهش یابد. وقتی پوست بی حس شد، دیگر دردی ایجاد نمی شود. اگر داروی بی حس کننده در طی مراحل از بین رفت مقدار بیشتری برای بیهوشی مجدد محل تزریق می شود.

روش کاشت مو

روش کاشت مو در کلینیک تخصصی کاشت مو دیناز

در بهترین کلینیک کاشت مو ، کاشت مو به روش های مختلفی صورت می گیرد که هر کدام را برای شما توضیح خواهیم دادا. شما باید کاملا با روش های کاشت مو آشنا باشید و به نظرات مشاوران کلینیک دیناز توجه ویژه‌ای بکنید. روش کاشت مو به شرح زیر است:

  • آماده سازی برای کاشت مو
    در مرحله اولیه جراحی کاشت مو در کلینیک تخصصی کاشت مو ، فولیکول های مو از پشت سر برداشته شده و در مناطق طاس قرار می گیرند.

  • منطقه اهدا کننده اصلاح شده است
    قبل از شروع جراحی، موهای ناحیه اهدا کننده کوتاه می شوند.

  • ناحیه اهدا کننده برای جراحی آماده شده است
    وقتی موهای ناحیه اهدا کننده کوتاه شد، به آن ها بی حسی موضعی داده می شود.   
                                                      
  • بافت در ناحیه اهدا کننده برداشته شده و ناحیه اهدا کننده بخیه زده شده است.
    سپس بافت ناحیه دهنده که حاوی فولیکول های مو مقاوم به طاسی است با جراحی برداشته می شود و ناحیه دهنده بخیه می شود.

  • موها را روی ناحیه اهدا کننده بخیه زده شده قرار دهید
    بخیه ها در ناحیه اهدا کننده از روی موهای بیمار که روی آن ها شانه می شود پنهان هستند. این بخیه ها تقریباً ده روز پس از جراحی کاشت مو در کلینیک تخصصی کاشت مو برداشته می شوند.

  • بافت دهنده به پیوندهای واحد فولیکولی اصلاح می شود
    سپس میکروسکوپ ها توسط تکنسین های جراحی برای مشاهده بافت دهنده برای تشریح و آماده سازی پیوندهای موی واحدهای فولیکولی استفاده می شود.
  • منطقه گیرنده طاس آماده شده است
    هنگامی که بی حسی موضعی به بیمار داده می شود ناحیه گیرنده طاس برای روند جراحی آماده می شود. نیازی به اصلاح برداشتن مو در بالای ناحیه گیرنده نیست.

  • برش هایی که در مناطق طاس ایجاد می شود
    گرافت های واحد فولیکولی در برش های ریزی قرار می گیرند که به صورت نامنظم در ناحیه گیرنده ایجاد می شوند.

  • گرافت هایی که با توجه به تراکم آن ها قرار می گیرند
    کوچکترین پیوندها (یک و دو) در جلوی خط مو قرار می گیرند و سه و چهار (متراکم تر از یک و دو) در پشت قرار می گیرند.

  • بلافاصله پس از جراحی کاشت مو
    پس از جراحی کاشت مو در کلینیک تخصصی کاشت مو برش های ریزی با موهای کوتاه در ناحیه عمل شده بیماران قابل مشاهده است.

  • بسته شدن عمل جراحی کاشت مو
    علائم برش به طور طبیعی بهبود می یابند و قرمزی در ناحیه گیرنده در طی یک هفته از بین می رود.

حقایق مربوط به کاشت مو

حقایق مربوط به کاشت مو

۱) موهای کاشته شده مانند موهای طبیعی رفتار می کنند و بین دو تا چهار هفته پیوند می ریزند. ریشه ها پس از آن به طور طبیعی جوانه می زنند و این کار را برای یک عمر ادامه می دهند.

۲) استفاده از بی حسی موضعی این کار را بدون درد انجام می دهد و بیمار می تواند همان روز به خانه خود برود.

۳) کاشت مو با ترمیم غیر جراحی مو که در آن پایه ای از قبل انتخاب شده با مهارت و مهارت در پوست سر ثابت می شود متفاوت است.

۴) کاشت مو به این معنی نیست که شما یک محصول موی مجلل خواهید داشت زیرا نتیجه آن از فردی به فرد دیگر متفاوت است و همچنین با کیفیت طبیعی موی فرد ارتباط دارد.

۵) هر مورد از طاسی راه حلی در کاشت مو ندارد. این کاملا به مورد به مورد بستگی دارد.

۶) پیوندها در روزهای بعد از عمل پوسته های کوچکی تشکیل می دهند. اگر کسی به اندازه کافی موی اطراف داشته باشد، می توان این پوسته ها را با یک ظاهر طراحی شده استتار کرد. در غیر این صورت، پوسته های کوچک ممکن است قابل مشاهده باشند اما توجه زیادی را به خود جلب نمی کنند. با مرطوب نگه داشتن پوست سر، پوسته ها معمولاً در حدود یک هفته یا همین حدود از بین می روند.

مراقبت های بعد از کاشت مو

ویژگی‌های بهترین کلینیک کاشت مو در سعادت آباد

برای انتخاب کلینیک تخصصی کاشت مو، موارد بسیار و تاثیر گذاری هست که باید به آن ها توجه ویژه‌ای شود. ما این موارد را به شما شرح می دهیم تا مسیر شما برای کاشت مو بسیار هموار باشد. ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو عبارتند از:

  • آگاهی و تخصص
    متخصص کاشت مو باید از دانش و تجربه بسیار بالایی برخوردار باشد.

  • نمونه کار
    قبل از انجام این کار، نمونه کارهای کلینیک را بررسی کنید.

  • پیگیری و تعهد
    پیگیری و تعهد یک کلینیک رابطه مستقیمی با کیفیت کار آن ها دارد.

  • گواهی و مجوز
    دقت کنید که متخصص کاشت و کلینیک تمام مجوزها و گواهی های ضروری را داشته باشند.

مراقبت‌های بعد از کاشت مو در کلینیک تخصصی کاشت مو دیناز

پس از انجام جراحی توسط جراح، مراقبت از پوست سر و مو به شما بستگی دارد. اگر از توصیه های پزشکی آن ها پیروی نکنید ممکن است درگیر عوارض پس از انجام کاشت مو شوید. ممکن است جای زخم قابل مشاهده باشد و نتوانید به درستی در مناطق کاشته شده مو رشد کنید. یکی از مهم ترین اقداماتی که باید بعد از جراحی در بهترین کلینیک تخصصی کاشت مو انجام دهید، استراحت است. حداقل ده روز از هرگونه فعالیت شدید خودداری کنید تا فشار خون پایین باشد و از خونریزی زخم جلوگیری شود. چرا که انجام فعالیت بدنی هم چنین باعث تعریق شما خواهد شد که یکی دیگر از خطرهای بهبود زخم شناخته شده است به ویژه به دلیل این که می تواند باعث ایجاد عفونت نیز شود.

بیشتر بدانید: برای تقویت موهای خود به کلینیک تخصصی مزوتراپی مراجعه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

صحبت از تعریق بعد از کاشت مو که می شود باید به موضوع قرار گرفتن در مقابل نور آفتاب بعد از کاشت مو توجه داشت چرا که می تواند بر پیوندهای موی شما نیز تأثیر منفی بگذارد. حداقل ۴-۶ ماه پس از جراحی زیر آفتاب نروید و همیشه کلاه محافظ بر سر بگذارید.

دوران نقاهت عمل کاشت مو

کاشت مو در کلینیک تخصصی کاشت مو یک روش غیرتهاجمی است و در موارد مختلفی به صورت سرپایی انجام می شود. بیشتر بیماران پس از دو روز مجاز به شامپو هستند، اگرچه مدتی بعد از جراحی باید پوست سر از آفتاب و عفونت محافظت شود. بیماران بطور کلی برای چند روز آنتی بیوتیک قرار می گیرند.

۵ مزیت کاشت مو در کلینیک تخصصی کاشت مو

کاشت مو در کلینیک تخصصی کاشت مو یک روش پزشکی است که شامل به دست آوردن فولیکول های مو از ناحیه اهدا کننده در پوست سر بیمار و کاشت آن ها در جایی است که موها نازک است. این بدان معنی است که واحدهای فولیکولی یا نوارهای مختلف فولیکول های مو استخراج شده و سپس در نواحی طاسی پیوند می شوند. برخی از مهم ترین مزایای کاشت مو عبارت اند از:

بهبود شکل ظاهری

افرادی که به دنبال روش کاشت مو هستند به شما می گویند این به این دلیل است که طاسی آن ها باعث می شود از شکل ظاهری خود ناامید شوند. با این روش نواحی طاسی پر از مو که به طور طبیعی رشد می کنند پر می شود. این به آن ها کمک می کند اعتماد به نفس و جذابیت بیشتری داشته باشند.

یک روش درمان دائمی

در حالی که برخی از درمان های موضعی و حتی برخی از روش های جامع ممکن است در زمینه کم پشتی موها کمک کنند. یک روش کاشت مو امید کسانی را که از وصله های طاسی و ریزش شدید مو رنج می برند فراهم می کند و یک راه حل قابل اعتماد و دائمی است.

طاسی را از بین می برد

برای آقایان یا زنانی که ریزش مو دارند تنها راه خداحافظی با طاسی، کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو است. این به این دلیل است که به محض انجام کاشت مو، مناطق آسیب دیده هرگز موی ریخته نخواهند داشت. دیگر موهای زائد یا وصله های طاسی نخواهید داشت. آمارها نشان می دهد که روش های کاشت مو موفقیت بسیار بالایی دارند.

بدون مراقبت خاصی

انجام عمل کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو فواید دیگری نیز دارد. این فقط به حداقل نگهداری پس از جراحی در مناطق آسیب دیده نیاز دارد. این بدان دلیل است که موهای کاشته شده به معنای واقعی کلمه مانند موهای معمولی عمل می کنند. هیچ ماده شیمیایی یا شامپوی خاصی برای داشتن یا حفظ تراکم مو وجود ندارد. توجه به این نکته مهم است که این روش یک فرآیند یکبار مصرف است.

مقرون به صرفه

در حالی که بسیاری از روش های ترمیم مو کمی هزینه بر است، جراحی کاشت مو این گونه نیست. دلیل این امر این است که برخلاف سایر راه حل ها، این روش کاملا دائمی است و دیگر نیازی نیست مرتبا تحت مراقبت های ترمیم مو قرار بگیرید و هزینه های بسیاری را صرف مواد مورد استفاده در نگهداری موهای کم پشتتان کنید.

اثرات جانبی کاشت مو

کاشت مو اثرات جانبی هم در پی دارد؟

هر جراحی خطرات و عوارض بالقوه ای را به همراه دارد. با این حال، اثرات جانبی که با کاشت مو همراه هستند جزئی هستند و به طور معمول پس از چندین هفته برطرف می شوند. برخی از عوارض کاشت مو عبارتند از:

  • تورم یا کبودی
  • خون ریزی
  • درد یا خارش
  • عفونت
  • از دست دادن احساس در اطراف نواحی تحت درمان
  • از دست دادن موهای کاشته شده
  • شلی پوست سر
  • موهایی با ظاهر غیر طبیعی

لازم به ذکر است: همه این موارد مذکور موقتی هستند، بنابراین اگر آن ها را تجربه کنید هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. حتی اگر هر نوع عفونت وجود داشته باشد، پزشک به سرعت آن را درمان می کند و مطمئن می شود که موهای شما به طور طبیعی رشد می کند.
بیشتر اوقات، هنگامی که یک پزشک بدون تجربه جراحی را انجام می دهد، عوارض رخ می دهد. به همین دلیل انتخاب متخصصی متبحر در کلینیک تخصصی کاشت مو و با تجربه و مشهور برای کاشت مو اقدامی بسیار مهم شمرده می شود.

بیشتر بخوانید: اگر به روش های تخصصی برای تقویت مو نیاز دارید کلینیک تخصصی تقویت مو دیناز آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو

کاشت مو از یک قطعه مو یا برخی از روش های درمانی جایگزین گران تر است. با این حال با توجه به این که نتایج نسبتاً فوری است و موهای کاشته شده باید تا آخر عمر در محل جدید خود رشد کنند، اکثر مردم آن را سرمایه گذاری خوبی برای خوشبختی آینده خود می دانند. عوامل متعددی در هزینه های روند کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو تاثیر گذار است که عبارت اند از:

  1. تعداد جلسات مورد نیاز بستگی به منطقه پوست سر درمان شده
  2. تعداد و اندازه گرافت های استفاده شده
  3. چگالی مورد نظر بیمار
  4. خصوصیات فردی بیمار، به عنوان مثال: موهای درشت نسبت به موهای ریز جلوه متراکم تری خواهد داشت. تخمین تعداد جلسات را می توان در هنگام مشاوره با جراح خود بحث کرد.

به طور کلی، هزینه عمل به تعداد پیوندها بستگی دارد. هرچه تعداد گرافت بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر است.

نتیجه گیری

کلینیک‌ تخصصی کاشت مو دیناز با ارائه خدمات متخصصانه و بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، نقش اساسی در بهبود و افزایش جذابیت و اعتماد به نفس افراد با مشکلات ریزش مو و کاهش تراکم موی سر شما دارند. با رعایت نکات مهم در انتخاب کلینیک تخصصی، افراد می‌توانند از خدمات بهترین و مطمئن‌ترین مراکز درمانی استفاده کنند و به بهبود ظاهر جسمانی خود دست یابند. همچنین شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کلینیک زیبایی دیناز


سوالات متداول:

  • هزینه کاشت مو به چه عواملی بستگی دارد؟
  1. تعداد جلسات مورد نیاز بستگی به منطقه پوست سر درمان شده
  2. تعداد و اندازه گرافت های استفاده شده
  3. چگالی مورد نظر بیمار
  4. خصوصیات فردی بیمار، به عنوان مثال. موهای درشت نسبت به موهای ریز جلوه متراکم‌تری خواهد داشت. تخمین تعداد جلسات را می‌توان در هنگام مشاوره با جراح خود بحث کرد.
  • آیا کاشت مو دردناک است؟
    اکثر مردم از کم بودن درد در حین عمل تعجب می‌کنند. انتظار می‌رود با تزریق ماده بی حس کننده به پوست سر به طور چشم گیری درد کاهش یابد. وقتی پوست بی‌حس شد، دیگر دردی ایجاد نمی‌شود. اگر داروی بی‌حس کننده در طی مراحل از بین رفت مقدار بیشتری برای بیهوشی مجدد محل تزریق می‌شود.
  • پس از جراحی کاشت مو چه کارهایی باید انجام داد ؟
    بعد از کاشت مو و برای گرفتن نتیجه ی بهتر ، ما به شما خدمات تقویت مو را در کلینیک تخصصی تقویت مو ی دیناز پیشنهاد میکنیم.
    چرا که پس از کاشت مو بهتر است به تقویت موهای کاشته شده پرداخت.