تزریق مزوتراپی زیر چشم

رفع پف و تیرگی با تزریق مزوتراپی زیرچشم


مزوتراپی زیر چشم میتواند علل مختلفی مانند ژنتیک، گردش خون ضعیف، رژیم غذایی ناسالم، کمبود خواب، واکنش های آلرژیک، سیگار کشیدن ، سیاهی و تیرگی زیر چشم را درمان کند . ناپدید شدن بافت چربی باعث آشکار شدن سیاهی دور چشم می شود. بیشتر اوقات، حلقه های تیره زیر چشم به دلیل اختلالات گردش خون ظاهر می شوند. مزوتراپی می تواند به میزان قابل توجهی تیرگی زیر چشم را بهبود ببخشد. نتایج درمان مزوتراپی زیرچشم تنها پس از دوجلسه قابل مشاهده است.

مزوتراپی و رفع پف و تیرگی زیرچشم
به طور کلی مزوتراپی زیر چشم چیست ؟

 

 

مزوتراپی زیرچشم چیست ؟

از شایع ترین مسائل نگران کننده برای بسیاری از افراد، سیاهی و پف زیر چشم است. آیا می دانستید در کلینیک تخصصی مزوتراپی یک درمان موثر برای رفع تیرگی زیر چشم وجود دارد ؟ اگر پوست اطراف چشم در برابر آسیب های خورشید و سایر عوامل خارجی محافظت نشود، خطوط ریز، چین و چروک و تیرگی زیر چشم ظاهر می شوند. از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست می ‌تواند باعث تیرگی و پف زیر چشم شود. پس از مزوتراپی شاهد تغییرات زیاد در زیبایی چشم های خود خواهید بود.

مزوتراپی زیر چشم می تواند به بهترین شکل، پف، تیرگی و چروک زیر چشم را از بین ببرد. مزوتراپی با استفاده از سوزن های بسیار ظریف و تزریق محلول های مخصوص به لایه میانی پوست در ناحیه مربوطه انجام می شود. محلول ها به محل مورد نظر، هدف از مزوتراپی، سن فرد و مواد مورد نیاز فرد (ویتامین ها، اسیدهای آمینه و مواد معدنی) بستگی دارد. به منظور مزوتراپی زیر چشم از آنتی محلول های حاوی آنتی اکسیدان، ویتامین c و رزماری استفاده می شود. با استفاده از این محلول، مشکلات زیر چشم به مرور زمان برطرف می شوند.

 

چند جلسه مزوتراپی برای زیر چشم لازم است؟

در برخی موارد می توانید نتایج را پس از تنها یک پروسه درمانی مشاهده کنید. نتایج در هر فردی متفاوت است. علت بروز مشکلاتی مانند سیاهی و پف زیر چشم نیز در تعیین تعداد جلسات مزوتراپی موثر است. برخی از افراد با یک جلسه و عده ای با تعداد جلسات بیشتر نتیجه می گیرند. پزشکان معمولاً دوره های درمان ۳ مراحله ای را به صورت منظم برای دریافت بهترین نتیجه پیشنهاد می کنند. علاوه بر این، مزوتراپی به صورت سالانه نیز برای عده ای توسط پزشک معالج پیشنهاد می شود.

 

انواع مزوتراپی زیر چشم

مزوتراپی زیر چشم نوعی روش درمانی است که با تزریق ترکیبی از ویتامین ها، اسید های آمینه ، مواد معدنی و مواد دارویی دیگر انجام می شود. ترکیب این مواد به حذف چین و چروک و خطوط ریز، جوانسازی پوست تیره زیر چشم کمک می کند. این مواد تزریق شده به پوست، تولید کلاژن و الاستین را تحریک کرده و جوانی را به پوست شما هدیه می دهند. مزوتراپی انواع مختلفی دارد. پزشکان با توجه به علت مشکل زیر چشم، سن فرد، نوع پوست و سایر عوامل، روش مورد نظر را انتخاب می کنند. انواع مزوتراپی زیر چشم شامل موارد زیر است:

 

۱)مزوتراپی اسید هیالورونیک

در صورت افزایش سن، فرد دچار مشکلاتی مانند سیاهی، افتادگی، چروک و پف زیر چشم می شود. در روش مزوتراپی از محلول اسید هیالورونیک استفاده می شود. تزریق اسید هیالورونیک همراه با ویتامین ها و مواد معدنی باعث کمک به تغذیه پوست و بهبود سیاهی زیر چشم می شود.

 

۲)مزوتراپی زیر چشم با اثر بوتاکس

یکی از روش های مزوتراپی، تزریق بوتاکس است. با تزریق بوتاکس می توان سیاهی و تیرگی زیر چشم را برطرف کرد. سم بوتولینوم، دارویی است که انقباضات ماهیچه ای را تضعیف می کند که باعث ظاهر شدن چین و چروک می شود. در حین درمان مزوبوتاکس زیر چشم، خطوط ریز صاف شده و در نتیجه پوست خاصیت ارتجاعی بیشتری پیدا می کند. تزریق مزوبوتاکس به از بین بردن چین و چروک های ظریف کمک می کند، اما حالات طبیعی صورت را تغییر نمی دهد. روش های مزوتراپی منجر به بروز عوارض جانبی نمی شود.

 

۳)مزوتراپی زیر چشم با کلاژن

یکی از موثرترین روش های جوانسازی زیر چشم، مزوتراپی با کلاژن است. پوست زیر چشم به دلیل کاهش کلاژن، انعطاف پذیری خود را از دست داده و چروک و تیره می شود. به همین دلیل، تزریق کلاژن می تواند روشی کاربردی برای رفع تیرگی زیر چشم باشد.

 

۴)مزوتراپی با ویتامین‌ ها و آنتی‌اکسیدان ‌ها

ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها نقش مهمی در زیبایی زیر چشم ها دارند. به همین دلیل، در روش مزوتراپی از محلول حاوی ویتامین و آنتی اکسیدان استفاده می شود. ویتامین های c و E باعث بهبود چروک، پف و تیرگی زیر چشم می شوند.

 

مزایای مزوتراپی زیر چشم چیست؟

مزوتراپی مانند هر روش درمانی مزایایی دارد. از مزایای مزوتراپی زیر چشم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش چین و چروک و خطوط ریز جزو مزیت های روش مزوتراپی است.
  • با این روش می توان سیاهی دور چشم را کاهش داد.
  • اگر از مشکل تیرگی دور چشم رنج می برید، مزوتراپی بهترین روش برای روشن کردن دور چشم است.
  • پف زیر چشم را می توانید با مزوتراپی کاهش دهید.
  • اگر خستگی چشم باعث تغییر حالت صورت شما شده است، مزوتراپی را امتحان کنید.

 

مزوی زیر چشم برای چه کسانی مناسب است؟
افراد واجد شرایط برای تزریق مزوی زیر چشم

 

مزوتراپی زیر چشم برای چه کسانی مناسب است ؟

امروزه از روش مزوتراپی در بیشتر کلینیک های زیبایی استفاده می شود. کاندیدهای روش مزوتراپی عبارتند از:

 

۱) افرادی که حلقه ‌های تیره زیر چشم دارند :

حلقه های تیره زیر چشم ممکن است به دلایل مختلف بروز پیدا کنند. افراد دارای حلقه تیره زیر چشم بهترین کاندید مزوتراپی هستند. در روش مزوتراپی با استفاده از اسید هیالورونیک، بوتاکس، کلاژن، محلول حاوی ویتامین و آنتی اکسیدان، حلقه های تیره زیر چشم به راحتی از بین می رود.

 

۲)پیری پوست :

پوست زیر چشم به دلایل ژنتیکی، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و… دچار پیری می شود. به همین دلیل، بسیاری از افراد به دنبال راهی برای مبارزه با پیری پوست زیر چشم هستند. مزوتراپی می تواند به رفع پیری پوست کمک کند. مزوتراپی با روش های مختلف انجام می شود که هر کدام فوایدی به همراه دارند. بهترین روش مزوتراپی برای بهبود پیری پوست زیر چشم ها، تزریق بوتاکس است.

 

۳)پوست ناهموار :

یکی از مشکلات رایج صورت، ناهمواری پوست است. ناهمواری پوست را می توانید با روش مزوتراپی درمان کنید. اگر شما نیز با مشکل ناهمواری پوست مواجه شده اید، کاندید مناسبی برای مزوتراپی هستید.

 

۴)هایپرپیگمانتاسیون :

هایپرپیگمانتاسیون هنگامی رخ می دهد که پوست صورت مقدار ملانین بیشتری را تولید می کند. از عوامل تشدید کننده این عارضه می توان به آکنه، سوختگی، کبودی اشاره کرد. افرادی که دچار مشکل هایپرپیگمانتاسیون شده اند، کاندید خوبی برای مزوتراپی محسوب می شوند. در روش مزوتراپی با تزریق محلول های حاوی ویتامین و آنتی اکسیدان می توان مشکلات پوستی را به راحتی درمان کرد.

 

۵) ملاسما :

ملاسما یک نوع عارضه متداول پوستی است. این عارضه باعث ایجاد لکه قهوه ای رنگ روی پوست می شود. این لکه ها می تواند روی نواحی مختلف صورت مانند پیشانی، چانه، گونه مشاهده شوند. افرادی که دارای عارضه ملاسما هستند، بهترین کاندید مزوتراپی هستند.

 

تفاوت مزوتراپی زیر چشم با فیلر چشم چیست ؟

فیلر با تزریق به لایه زیر پوست، صورت را پر و حجیم می کند. بنابراین، ترمیم نقایص و جوانسازی زیر چشم می تواند با تزریق فیلر انجام شود. فیلر معمولاً تا مدت ۶ ماه دوام دارد. کاربرد فیلر شامل رفع چروک زیر چشم، کاهش تیرگی و پف زیر چشم است. به منظور تزریق فیلر زیر چشم ماده ای به نام اسید هیالورونیک مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده می تواند فرورفتگی های زیر چشم را در چندین جلسه درمان کند. انواع روش های مزوتراپی شامل تزریق بوتاکس، مواد معدنی و ویتامین ها و تزریق کلاژن است. این روش ها باعث افزایش خون رسانی به پوست، آبرسانی پوست و در نتیجه رفع سیاهی زیر چشم می شوند.

 

سخن آخر

حتما شنیده اید که آسیب پذیرترین ناحیه صورت، اطراف چشم است. با ظاهر شدن اولین نشانه های پیری، متوجه خطوط کوچکی می شویم که به تدریج ناحیه زیر چشم را می پوشاند. این مشکل در سنین مختلف اتفاق می‌ اُفتد و انجام اقداماتی برای از بین بردن آن‌ها بسیار مهم است. در غیر این صورت، خطوط و مشکلات زیر چشم بیشتر و عمیق تر می شود. اثربخشی بهتر روش درمان بین بازه زمانی ۴ تا ۶ هفته است.

انواع روش های مزوتراپی شامل اسید هیالورونیک، ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها است. روش درمانی مزوتراپی، سیاهی زیر چشم را کاهش داده و خطوط ریز اطراف چشم را از بین می برد. اگر قصد مزوتراپی زیر چشم را دارید به کلینیک های مجرب مانند کلینیک دیناز مراجعه کنید. در کلینیک های زیبایی مجهز انواع خدمات زیبایی مانند مزوتراپی زیرچشم با استفاده از دستگاه و تجهیزات پیشرفته به زیباجویان ارائه می شود.

 

سوالات متداول

  • مزایای مزوتراپی زیر چشم چیست؟

مزوتراپی مانند هر روش درمانی مزایایی دارد. از مزایای مزوتراپی زیر چشم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاهش چین و چروک و خطوط ریز جزو مزیت های روش مزوتراپی است.
  2. با این روش می توان سیاهی دور چشم را کاهش داد.
  3. اگر از مشکل تیرگی دور چشم رنج می برید، مزوتراپی بهترین روش برای روشن کردن دور چشم است.
  4. پف زیر چشم را می توانید با مزوتراپی کاهش دهید.
  5. اگر خستگی چشم باعث تغییر حالت صورت شما شده است، مزوتراپی را امتحان کنید.

 

  • ایا مزوتراپی به تقویت موها نیز کمک میکند ؟

بله ، مزوتراپی میتواند به رفع ریزش مو کمک ویژه ای کند ، این درمان بسیار محبوب است چرا که به بدون عوارض بودن مشهور است شما میتوانید در کلینیک تخصصی تقویت مو کلیه خدمات مربوط به مو را دریافت کنید.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *