56

از انجایی که کاشت ابرو طبیعی نقش مهمی در زیبایی چهره دارد و باعث جوان به نظر رسیدن فرد می شوند. تراکم و ضخامت ابروها باعث تقویت اعتماد به نفس افراد در تمام سنین می شود. به علاوه داشتن ابروهای پرپشت از ورود عوامل خارجی مانند قطرات آب و عرق به چشم جلوگیری کرده و به عنوان فیلتری در برابر نور مستقیم خورشید عمل می کند. بنابراین، با داشتن ابروی پرپشت می توانید از  آسیب دیدگی چشم در اثر نور خورشید جلوگیری کنید.

به همین دلیل علاقه به داشتن ابروهای پهن و نسبتاً پرپشت در بین خانم ها و حتی آقایان رو به افزایش است. بسیاری از افراد راه حل هایی مانند تاتو یا میکروبلیدینگ را امتحان می کنند. این روش ها به دلیل موقتی بودن، ظاهر غیر طبیعی، استفاده از رنگ های شیمیایی، مدل های محدود ابرو، درد و خطرات و … توصیه نمی شوند. خوشبختانه با پیشرفت علم، روش دائمی کاشت ابرو در بهترین کلینیک کاشت ابرو برای افراد علاقه مند به داشتن ابروهای طبیعی و پرپشت بهترین گزینه است. در این مطلب به بررسی اطلاعات لازم درباره کاشت ابرو می پردازیم.

 

چگونگی انجام کاشت ابرو به روش طبیعی
اهمیت نحوه ی کاشت ابرو طبیعی

 

اهمیت نحوه ی کاشت ابرو

ابروها نقش بسیار مهم و برجسته در زیبایی صورت دارند. با رشد فناوری، کاشت ابرو به یک روش محبوب تبدیل شده است. به منظور کاشت ابرو دانستن اصول طراحی ابرو و روش های مختلف کاشت نیاز است .

 

بیشتر بخوانید : رفع ریزش مو در کلینیک تخصصی دیناز

 

مزایای کاشت ابرو طبیعی

ابروهای پرپشت و ضخیم تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد. اگر شما هم به دنبال ابروهایی زیبا و طبیعی هستید، باید روش کاشت ابرو طبیعی را امتحان کنید. مزایای کاشت ابرو شامل موارد زیر است:

  • در این روش نیاز به آرایش ابرو محدود می شود.
  • کاشت ابرو ممکن است نتایج بلندمدتی را برای افرادی داشته باشد که از ظاهر ابروهای فعلی خود راضی نیستند.
  • یکی از مزایای کاشت ابرو طبیعی، داشتن ابروهای حالت دار و با فرم مناسب است.‏
  • با کاشت ابرو طبیعی می توانید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.
  • شما می توانید اندازه و شکل ابروهای دلخواه را انتخاب کنید.
  • این روش دائمی است و موها تا آخر عمر به رشد خود ادامه می دهند.
  • موها کاملاً طبیعی به نظر می رسند.
  • زمان بهبودی کوتاه مدت و بین ۳ تا ۶ روز است.
بیشتر بخوانید!!  آمادگی های لازم برای کاشت مو

عوارض کاشت ابرو

جراحی های زیبایی همیشه با خطر عوارض جانبی همراه هستند. این درباره کاشت ابرو نیز صدق می کند. شرایط را با پزشک در میان بگذارید تا بهترین روش کاشت برای شما انتخاب شود. عوارض کاشت ابرو عبارتند از:

  • یکی از نکات منفی کاشت ابرو طبیعی، هزینه بالا این روش است.
  • به علاوه، رشد و شکل گیری فولیکول های جدید و رسیدن به نتیجه کامل ممکن است که چندین ماه طول بکشد.
  • همچنین این احتمال وجود دارد که فولیکول ها،ابروهای جدید را تولید نکنند.
  • پس از کاشت، ابروهای شما ممکن است به اندازه کافی ضخیم نباشند.
  • چندین ماه یا ۱ سال طول می کشد تا نتیجه مطلوب را مشاهده کنید.

 

کاشت ابرو طبیعی برای چه کسانی است ؟
کاشت ابرو طبیعی مناسب چه افرادیست؟

 

کاشت ابرو طبیعی برای چه کسانی مناسب است؟

همه افرادی که می خواهند ابروهای زیبا و پرپشتی داشته باشند، کاندید مناسبی برای کاشت ابرو طبیعی هستند. اگر جزو افراد زیر هستید، کاشت ابرو را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • اگر الگوی ریزش ابرو به صورت ارثی دارید.
  • اگر ابروهای نازک و کم پشت دارید.
  • در صورتی که فرم ابروها به شکل نامتقارن است.
  • افراد دارای ابروهای هاشور نیز کاندید مناسبی برای کاشت طبیعی ابرو هستند.
  • اگر به علت مختلف قسمتی از ابرو از دست رفته است.
  • آن دسته از افراد که بیماری های پوست و مو مانند آلوپسی آره آتا دارند.
  • افرادی که دارای اختلال تریکوتیلومانیا هستند.
  • عده ای از افراد که به بیماری های هورمونی مانند کم کاری تیروئید مبتلا هستند.
  • کسانی که به دلیل شیمی درمانی ابروهای خود را از دست داده اند.

روش کاشت ابرو طبیعی

کاشت ابرو یک عمل جراحی است که در آن گرافت مو و فولیکول های موهای قسمت های مختلف بدن به ناحیه ابرو منتقل می شود. این پروسه باید توسط جراح زیبایی و با بی حسی موضعی انجام شود و ۲۴ ساعت طول می کشد. مدت زیادی پس از جراحی، موهای منتقل شده می ریزند و موهای جدید رشد می کنند. موهای ناحیه اهدایی که معمولاً از پشت گوش یا پشت گردن انتخاب شده اند مقاومت زیادی در برابر هورمون هایی دارند که باعث ریزش مو می شوند. بنابراین، ابروها در صورت کاشت دچار ریزش نمی شوند.

مهارت پزشک جراح نیز در موفقیت این روش بسیار مهم است. فرد متخصص باید به الگوی رشد موهای ابرو توجه کند و فولیکول ها را هماهنگ با سایر موهای ابرو بکارد. در دیناز کلینیک جراحان زیبایی ماهر زیادی وجود دارند که در کاشت ابرو بسیار خوش ذوق و ظریف عمل می کنند. این متخصصان با سابقه درخشان خود در عمل های زیبایی می توانند پروسه کاشت ابرو طبیعی را به بهترین نحو انجام دهند همچنین کاشت مو در بهترین کلینیک کاشت مو توسط متخصصان ماهر مجموعه دیناز انجام میشود.

بیشتر بخوانید!!  راز ابرو های پر تراکم و طبیعی با پیوند ابرو

کاشت ابرو طبیعی به روش های مختلف انجام می شود. انتخاب بهترین روش کاشت ابرو توسط پزشک پس از انجام بررسی های لازم صورت می گیرد. روش کاشت FUT، FUE، SUT از انواع متدهای کاشت ابرو محسوب می شوند. هر کدام از این روش های جراحی مزایا و عوارض خاص خود را دارند. معمولاً در جلسه معاینه، پزشک اطلاعات لازم درباره هر روش کاشت ابرو به همراه معایب و مزایای آنها را ارائه می دهد.

تفاوت کاشت ابرو برای خانم ها و اقایان

کاشت ابرو به صورت طبیعی برای آقایان و خانم ها انجام می شود. کاشت ابرو برای آقایان باید خیلی طبیعی تر به نظر برسد. به علاوه، معمولاً رشد موهای ابرو در آقایان کمتر از خانم ها است. به همین دلیل کاشت ابرو برای آقایان مهارت و دقت بالاتری نیاز دارد.

سخن آخر

شما می توانید برای کاشت ابرو طبیعی به کلینیک دیناز مراجعه کنید. این کلینیک با داشتن بهترین متخصصان پوست و مو، انواع تجهیزات اروپایی و آمریکایی همراه با مجوز رسمی از وزارت بهداشت آماده ارائه خدمت به زیباجویان است. اگر می خواهید تغییر زیادی در چهره خود ایجاد کنید، کاشت ابرو طبیعی در کلینیک تخصصی دیناز را امتحان کنید.

منبع: دیناز کلینیک

سوالات متداول

  • نتیجه ی نهایی برای کاشت ابرو چه زمانی مشخص میشود ؟

مراجعه کنندگان در کلینیک تخصصی کاشت ابرو ی دیناز برای پیوند ابرو باید سه بازه سه ماهه را بعد از پیوند ابرو را در نظر داشته باشند به طور کلی در سه ماهه اول شاهد ریزش ابرو‌های پیوندی هستید. در سه ماهه دوم نزدیک به ۷۰ درصد نتیجه کاشت ابرو را مشاهده خواهید کرد و در سه ماهه سوم نتیجه نهایی این عمل زیبایی برای شما قابل رؤیت خواهد شد.

 

  • مدت زمان کاشت ابرو به طور کلی چقدر است ؟

پیوند زدن موی ابرو معمولاً  ۳الی۷  ساعت طول میکشد، البته بسته به تراکم موی مورد نیاز و تبحر متخصص شما در کاشت دارد.

 

به این مطلب امتیاز دهید post

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *