59

قبل از اینکه کاشت ابرو در کلینیک تخصصی کاشت ابرو انجام شود باید آزمایشاتی را انجام دهید. انجام به موقع و درست این آزمایشات به متخصص در کاشت موفقیت آمیز ابرو کمک زیادی می کند. اگر با ازمایشات قبل از کاشت ابرو آشنایی ندارید به شما خواندن این مطلب را پیشنهاد می کنیم.

 

اهمیت ازمایشات قبل از کاشت ابرو
اهمیت انجام ازمایش های کاشت ابرو

 

 

اهمیت انجام ازمایشات پزشکی قبل از کاشت ابرو

پیش از انجام کاشت ابرو باید آزمایشات پزشکی لازم را انجام دهید. انجام آزمایش خون قبل از کاشت ابرو اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال، اگر فرد مبتلا به مشکلات انعقاد خون و لختگی خون و… باشد، پروسه کاشت ابرو با مشکلاتی همراه خواهد بود. به همین دلایل،  حتماً قبل از اینکه تصمیم به کاشت ابرو بگیرید باید آزمایشات مختلف را انجام دهید. برخی از بیماران، بیماری خود را به دلایلی از پزشک مخفی می کنند. این کار عواقب جبران ناپذیری را به همراه دارد. به همین دلیل، متخصص انجام برخی از آزمایشات را برای فرد تجویز می کند.

 

هدف از انجام ازمایشات قبل از عمل کاشت ابرو

هدف از آزمایشات قبل از کاشت ابرو، ارزیابی میزان آمادگی فرد برای جراحی، تشخیص حساسیت فرد به داروهای مختلف، وجود مشکلات انعقاد خون است. با انجام آزمایش،پروسه کاشت ابرو کمتر با شکست مواجه می شود. برخی از مهم ترین اهداف انجام آزمایش کاشت ابرو عبارتست از:

  • وضعیت سلامت جسمی فرد با آزمایش بررسی می شود.
  • آزمایشات به متخصص کاشت ابرو به منظور انتخاب بهترین روش برای کاشت ابرو کمک می کنند.
  • این آزمایش ها به متخصص به منظور تجویز داروها براساس بیماری های فرد کمک زیادی می کنند.

با انجام آزمایشات قبل از کاشت ابرو احتمال موفقیت آمیز بودن روش جراحی افزایش پیدا می کند.

 

ازمایشات پزشکی مهم قبل از کاشت ابرو

با توجه به نظر متخصص و سوابق پزشکی فرد، آزمایشات پزشکی مربوطه قبل از کاشت ابرو متفاوت است. اما مهمترین آزمایشات پزشکی شامل آزمایش قندخون، تست ادرار، آزمایش ایدز و تیروئید و کرونا است این ازمایشات معمولا بین کاشت مو در کلینیک تخصصی کاشت مو نیز مشابه است .

بیشتر بخوانید!!  آیا می دانید بهترین روش کاشت مو چیست ؟ راهنمای انتخاب

 

 

آزمایش FBS (قند خون ناشتا)

آزمایش FBS جزک آزمایشاتی است که میزان قند خون بدن را مشخص می کند. به منظور انجام این آزمایش باید حدوداً دوازده ساعت ناشتا باشید. اگر سطح قند خون بالا باشد، جراح کاشت ابرو شما را به پزشک معالجتان راهنمایی می کند. با کمک پزشک باید قبل از کاشت مو، سطح قند خود را کنترل کنید.

 

 

آزمایش ایدز (HIV)

ویروس ایدز به صورت مستقیم به سیستم دفاعی حمله می کند. این ویروس باعث می شود که بدن قدرت مبارزه با باکتری ها را نداشته باشد. در صورتی که فرد قصد کاشت ابرو را داشته باشد، انجام تست HIV لازم است. اگر فرد بیماری ایدز داشته باشد، انجام جراحی کاشت ابرو نباید برای وی انجام شود.

 

 

آزمایش بررسی حساسیت به بی‌حسی موضعی

در روش کاشت ابرو، بی حسی مورد نیاز است. برخی از افراد به بی حسی موضعی حساسیت دارند. به همین دلیل، به منظور بررسی حساسیت به بی حسی موضعی باید آزمایشاتی انجام شود. این آزمایش باید قبل از جراحی کاشت ابرو انجام شود.

 

 

آزمایش کرونا

امروزه بیماری کرونا شیوع زیادی پیدا کرده است. این بیماری واگیردار است و به همین دلیل انجام آن قبل از کاشت ابرو ضروری می باشد. اگر تشخیص داده شود که به بیماری کرونا مبتلا هستید، پروسه کاشت ابرو به تعویق می اُفتد. البته در صورت خفیف بودن بیماری کرونا، امکان انجام پروسه کاشت ابرو وجود دارد.

 

 

آزمایش تیروئید

یکی از دلایل ریزش ابرو، مشکلات مربوط به تیروئید است. پرکاری و کم کاری تیروئید باعث می شود که ابروها ریزش زیادی داشته باشند. به منظور تعیین مشکلات تیروئیدی، انجام آزمایش خون برای تشخیص میزان تیروتروپین، تری یدوتیرونین، تیروکسین نیاز است. بالا و پایین رفتن هر یک از این فاکتورها نشان دهنده ابتلا فرد به کم کاری یا پرکاری تیروئید است.

 

هزینه های انجام ازمایشات قبل از کاشت ابرو
ازمایشات قبل از کاشت ابرو و هزینه های ان

 

 

هزینه های ازمایشات قبل از کاشت ابرو

انجام هر گونه آزمایشی، هزینه هایی را به همراه دارد. برخی از بیمه های درمانی هزینه آزمایشات مختلف را پرداخت می کنند. اما برخی از آزمایشات تحت پوشش بیمه قرار ندارند. اگر قصد انجام چکاپ تیروئید، قندخون، آزمایش ادرار را دارید، تقریباً باید مبلغی حدود ۳۰۰ هزار تومان به بالا پرداخت کنید. البته این مبلغ در آزمایشگاه های مختلف ممکن است که افزایش یا کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید!!  سوالات متداول درباره کاشت مو (در یک نگاه کلی)

 

کاشت ابرو در کلینیک تخصصی دیناز

کلینیک دیناز در زمینه کاشت ابرو فعالیت می کند. متخصصان این کلینیک زیبایی قبل از کاشت ابرو به بیمار انجام آزمایشات لازم را توصیه می کنند. این آزمایشات با بررسی سلامت فرد، میزان نتیجه دهی روش کاشت ابرو را مشخص می کند. اگر فرد به بیماری مبتلا نباشد، احتمال موفقیت کاشت ابرو بیشتر است. اما در صورتی که فرد دارای بیماری هایی مانند دیابت، تیروئید و…باشد، شانس شکست جراحی کاشت ابرو افزایش پیدا می کند. پس از انجام آزمایشات می توانید برای کاشت ابرو به کلینیک تخصصی دیناز مراجعه کنید. در این کلینیک خدمات مربوط به کاشت ابرو با استفاده از تجهیزات اروپایی و آمریکایی انجام می شود.

منبع: ixoralifeclinic

 

سخن آخر

اگر قصد کاشت و ترمیم ابرو را دارید، باید آزمایشاتی را انجام دهید. بررسی سلامت فرد به متخصص کاشت ابرو در زمینه انجام موفقیت آمیز جراحی کمک زیادی می کند. اگر فرد به بیماری های مختلف قبل از کاشت ابرو مبتلا نباشد، احتمال بروز عوارض جانبی به حداقل می رسد. پس حتماً قبل از اینکه سراغ کاشت ابرو بروید، از وضعیت سلامتی خود مطلع شوید. بیماران دیابتی می توانند کاشت مو را انجام دهند، اما باید با مصرف داروها بیماری خود را کنترل کنند. شما می توانید قبل از کاشت ابرو به کلینیک پوست و مو دیناز مراجعه کنید. در این کلینیک متخصصان مجرب با استفاده از تکنیک های به روز دنیا آماده ارائه خدمات مربوط به کاشت ابرو به زیباجویان گرامی هستند.

 

سوالات متداول

  • چرا انجام ازمایشات قبل از کاشت ابرو اهمیت دارد ؟

پیش از انجام کاشت ابرو باید آزمایشات پزشکی لازم را انجام دهید. انجام آزمایش خون قبل از کاشت ابرو اهمیت زیادی دارد. به عنوان مثال، اگر فرد مبتلا به مشکلات انعقاد خون و لختگی خون و… باشد، پروسه کاشت ابرو با مشکلاتی همراه خواهد بود. به همین دلایل، حتماً قبل از اینکه تصمیم به کاشت ابرو بگیرید باید آزمایشات مختلف را انجام دهید. برخی از بیماران، بیماری خود را به دلایلی از پزشک مخفی می کنند. این کار عواقب جبران ناپذیری را به همراه دارد. به همین دلیل، متخصص انجام برخی از آزمایشات را برای فرد تجویز می کند.

 

  • ازمایشات قبل از کاشت ابرو شامل چه چیزهایی است ؟

ازمایشات قبل از کاشت ابرو با توجه به نظر پزشک متخصص ، متفاوت است اما به طور کلی در بهترین کلینیک کاشت ابرو شامل موارد زیر میشود :

  1. آزمایش خون
  2. آزمایش کبد
  3. آزمایش هپاتیت ب
  4. آزمایش قند خون
  5. آزمایش تیروئید
  6. آزمایش  ایدز

 

 

به این مطلب امتیاز دهید post

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *